GRATIS VERZENDING BOVEN €80,-

Ons garantiebeleid

Wat is ons garantie beleid?

Onze producten zijn gemaakt met liefde en vakmanschap. Het is dus de bedoeling dat u zo lang mogelijk van onze producten gebruik kunt maken. Op al onze producten geven wij 6 maanden garantie. Als een product een fabricagefout heeft in dit tijdsduur, zullen wij het product repareren of vervangen. Als het exacte artikel niet meer leverbaar is, wordt het product vervangen met een vergelijkbaar artikel. Als het geen geval is van fabricagefout en dus door eigen gebruik, zijn de kosten voor eigen rekening. Deze garantie dekt dus geen reparaties die nodig zijn als gevolg van ongelukken, onjuiste zorg, nalatigheid of normale slijtage.

Let op: in overeenstemming met onze Gezondheid & Veiligheid regeling dient uw teruggestuurde artikel netjes en schoon te zijn.


Wat is een fabricagefout?

Een fabricagefout is wanneer een product faalt door gevolg van een fout tijdens de productie. Fabricagefouten komen dikwijls meerdere keren voor in één bepaalde productielijn. Dit betekent dus dat wij meerdere van dezelfde klacht moet hebben innen. Airforce determineert of het werkelijk gaat over een fabricagefout of eigen gebruiksfout.


Wat valt niet onder garantie?

Wij produceren elk product volgens onze hoge normen. Hoe zorgvuldig u ook met onze producten omgaat, niets is voortdurend. De één gebruikt zijn product(en) intensiever dan de ander. Uiteindelijk zal elk product tekenen van ouderdom en slijtage vertonen, zoals vervaagde stof, slijtage aan de manchetten etc. Onjuiste zorg of nalatigheid, zoals het nat opbergen van uw product, het opbergen met aanwezigheid van uv-straling of het niet opvolgen van de onderhoudsinstructies op het inhoudslabel in uw kledingstuk, leidt tot schade die niet onder de garantie valt.

Ga naar de pagina ‘Product verzorging’ om zien hoe je het beste u uw winterjas op kan bergen tijdens de warmere maanden.


Hoe dien ik een garantieclaim in?

Product gekocht op onze website www.air-force.nl:

Neem contact met ons op via het contactformulier op de pagina ‘contact’. Vermeld hierbij uw naam, bestelnummer, artikelnaam en de desbetreffende klacht met eventuele foto’s/video van de klacht. Wij zullen zo snel mogelijk reactie geven op uw claim

Product gekocht bij extern verkooppunt:
U kunt teruggaan naar de winkel/webshop waar het product is gekocht. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen.


Wie neemt de verzendkosten voor zich?

Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzenkosten naar het Airforce hoofdkantoor. Als de claim geaccepteerd is, zal het product kosteloos worden teruggestuurd naar de klant. (Let op: zorg ervoor dat u verzendt met Track & Trace code! U bent zelf verantwoordelijk voor de producten tot het moment dat het bij ons aankomt).